NY BRYGGE 4

INFORMASJONSMØTE TIRSDAG 22. FEB. KL.19:00

Ny brygge 4 er kjøpt inn, og ventes levert ca uke 12 (21–25 mars). Da blir det stor dugnadsaktivitet i havna, og vi forventer at alle som skal ha båtplass på brygge 4, deltar aktivt.

Vi må snarest få vite hvem som ønsker plass på den nye brygge 4. Den nye bryggen vil bare bestå av store plasser, dvs lysåpning 3,65 og 10 meter utligger. Innskudd for disse plassene er kr 18000. Årlig leie er kr 3280,-

Vi må vite hvem på brygge 4 som fortsatt vil ha plass, hvem som vil flytte til mindre plass på annen brygge, og hvem som vil flytte fra annen plass til den nye brygge 4. Derfor blir det:

INFOMØTE—tirsdag 22. FEB KL 1900

Alle på brygge 4 må møte for avklaring av videre båtplass, nytt innskudd og pliktig dugnad. Andre med ønske om plass på brygge 4, bør også møte.

Tildeling av nye plasser skjer like etterpå. Krav på nye innskudd sendes ut med kort forfall. Finansiering av ny brygge er basert på innskudd og banklån.

Båtforeningen kjøper tilbake alle plasser på brygge 4, til samme pris som opprinnelig ble betalt av båteierne. Båtplasser på ny brygge 4 legges ut for salg etter nytt prisregime med forkjøpsrett for alle nåværende båtplasseiere på brygge 4. (årsmøte 2010).

Vi satser på å fjerne brygge 4 i uke 12. Dette betyr at alle som har båt liggende, snarest tar kontakt med nestleder John Kristian Stenersen (mob 905 52 806), for å få tildelt midlertidig plass.

Vi begynner altså før påske og håper å bli ferdige til sjøsetting 30. april.

Det forventes at alle med ny plass på brygge 4, deltar aktivt med dugnad fram til brygga er ferdigstilt. Se neste side for orientering om klasser og årsmøtevedtak.

Førre båtforening

Styret

I ekstraordinært årsmøte 19. mai 2010 ble det vedtatt ny klasseinndeling, nytt prisregime og oppgradering av bryggeanlegget